Ściąganie samochodu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • elephantao
    Classic
    • 2016
    • 2

    Ściąganie samochodu

    Zamieszczone przez marlej108
    hehe Up! move up ma komputer pokladowy :-)
    Nie ma. Termometr tylko jest i bzęczek jak spadnie poniżej 4 stopni.
    Jeździłem takim. Jest w pakiecie drogowym a Ty nie domówiłeś go. Właśnie tu jest różnica pomiędzy Citi i Upem. Up! ma wiecej wyposażenia w pakietach.

    Zamieszczone przez marlej108
    Pandzik a nie lepiiej w Grand Picasso diesla? Nawet tego najmniejszego? Zawsze oszczedniejszy...
    To znowu 5 kawałków. Z 30 km jazdy testowej miałem średnie spalanie 6,6 w benzynie.
    Zobaczymy, co tam bedzie za rok.
  • goto94
    Classic
    • 2013
    • 4

    #2
    Ściąganie samochodu

    Witam.
    Kilka dni temu złapałem gumę , niestety nie miałem możliwości od razu zatrzymać pojazdu tylko musiałem jechać z 700-900 metrów na tej gumie do miejsca gdzie zmieniłem na zapasówke .
    Nie dało się naprawić czy pokleić tej opony.
    Kupiłem komplet dwóch opon na przednią oś i założyłem je.
    Niestety po założeniu auto ściąga mi na lewą stronę.
    Czy coś się mogło stać jak jechałem na tej gumie?

    Mam Octavie I 2002 2.0 115KM 4x4

    Liczę na szybkie porady co mam zrobić z tym faktem i jak mogę zrobić to "samemu" bez większego doświadczenia.

    Komentarz

    • rafiki
      RS
      • 2012
      • 15975
      • Superb III (3V3)

      #3
      goto94, sprawdź zbieżność, to przede wszystkim :wink:
      رافال
      Spoty
      Cause freedom is a lonely road

      Komentarz

      • goto94
        Classic
        • 2013
        • 4

        #4
        dobrze,
        słyszałem też od pewnego gościa ze mogą to być też drążki kierownicze
        droga jest taka wymiana?
        czy jestem w stanie wymienić to na "domowym" zapleczu ?

        Komentarz

        • rafiki
          RS
          • 2012
          • 15975
          • Superb III (3V3)

          #5
          najpierw sprawdź zbieżność na pierwszej lepszej stacji diagnostycznej - jak diagnosta powie, że jest źle, to niech zobaczy z czego to może wynikać. Drążki czy końcówki drążków? Bo same drążki to chyba nie. Końcówki drążków na spokojnie można wymienić samemu, z drążkami jest już więcej zabawy. Równie dobrze może być trafiony sworzeń wahacza. Ciężko coś powiedzieć, sprawdź zbieżność i niech diagnosta/mechanik powie co jest do zrobienia (może wystarczy tylko ustawić, nic nie wymieniać) :wink:
          رافال
          Spoty
          Cause freedom is a lonely road

          Komentarz

          • goto94
            Classic
            • 2013
            • 4

            #6
            ok czyli najpierw muszę jechać do stacji diagnostycznej i ustawić zbieżność
            zobaczy się co później trzeba zrobić
            dziękuje

            Komentarz

            • rafiki
              RS
              • 2012
              • 15975
              • Superb III (3V3)

              #7
              goto94, ustawić jak ustawić, jeżeli coś będzie do zrobienia (drążek/końcówka/sworzeń) to ustawianie jest bez sensu, bo zaraz i tak się rozjedzie :wink: sprawdź zbieżność i zanim się diagnosta weźmie za ustawianie to mu powiedz po czym to się stało i czy coś jest do wymiany :wink: jeżeli pomogłem, to poproszę o punkcik "pomógł" :wink:
              رافال
              Spoty
              Cause freedom is a lonely road

              Komentarz

              • maciek
                Ambiente
                • 2005
                • 172

                #8
                Spróbuj może wcześniej zamienić koła przednie z tylnymi lub choć przednie lewe z prawym i sprawdź czy ściąganie ustanie lub auto zacznie ściągać w drugą stronę. Jeśli tak, to winna nowa opona... a jeśli nie, do sprawdzenia zawieszenie i geometria jak koledzy piszą.

                Pozdrawiam
                OCTAVIA '01

                Komentarz

                • allejaho
                  Ambiente
                  • 2013
                  • 122

                  #9
                  jeżeli pojedziesz na zbieżność to żaden diagnosta Ci tego nie zrobi jeżeli okaże się, że coś jest nie tak i od razu się dowiesz czy jest do wymiany drążek, końcówka sworzeń itp. Ostatnio wymieniałem lewy drążek kierowniczy w O1. Za część LEMFORDERA zapłaciłem około 80zł + wymiana i zbieżność czyli jakieś 200zł Drążek wymienisz sam ale na zbieżność i tak musisz poźniej podjechać. Ja zostawiłem żeby mi to zrobili od razu na warsztacie bo sam i tak bym nie miał kiedy.
                  Pozdrawiam 8)
                  Łukasz

                  Komentarz

                  Pracuję...